Top 5 membeli belah secara Online!

By Nadia Najib | Tupai – 18 hours ago

 Seiring dengan peredaran masa, teknologi kian membangun membolehkan anda melakukan apa sahaja di satu-satu tempat tanpa perlu berasak-asak dan boleh memilih tanpa diekori jurujual. Online Shopping kini kian popular di negara kita dan ianya juga menjadi medium pertemuan di antara fesyen dan juga penggemar fesyen dalam bertukar-tukar pandangan masing-masing. 

Terdapat beberapa laman sesawang yang popular jika mahu membeli belah secara Online! 

Zalora
Laman web terbesar dalam perniagaan Online untuk mereka yang gemar membeli belah menerusi internet. Terdapat lebih daripada 300 jenama yang boleh didapati di dalam laman sesawang ini termasuk, Puma, Nike , Nose dan Larrie. Laman sesawang ini turut menerima tempahan dari seluruh negara dan menggunakan perkhidmatan hantar terus ke rumah pelanggan. Antara yang dijual di Zalora adalah kasut, pakaian wanita dan lelaki serta pakaian sukan boleh didapati di laman sesawang ini. 

The Poplook
Nama yang tidak asing lagi pada pembeli setia selebriti tempatan kita, Sazzy Falak dan Lisa Surihani antara penggemar pembeli secara Online pakaian yang ada dijual di The Poplook ini. Mereka menjual pakaian wanita sahaja dimana kualiti dan harganya jauh lebih murah dari biasa. Harga barang di sini berharga sekitar dari RM60 hingga ke RM100 ringgit. Mereka juga turut menyediakan perkhidmatan penghantaran. 

Winstick
Nama yang pada asalnya menjual pakaian hanya di blog-blog kini melangkah lebih kehadapan dengan mereka kini mempunyai laman sesawang rasmi menggunakan nama Winstick. Mereka hanya menjual pakaian untuk wanita yang kebanyakkannya mengikut trend semasa. Fesyennya pula lebih menjurus kearah wanita muda yang periang, anggun, gemar dengan rekaan flora dan mahukan yang terbaru! 

Jezmine Blogspot
Antara blogger yang terkenal sejak tahun 2006 lagi, Jezmine Blossom antara blog yang seringkali memaparkan tips kecantikan serta penjualan baju yang mengikut citarasa muda kini. Antara pakaian yang dijual adalah blouse,aksesori wanita, dan sesuai untuk muslimah. 

Onlinehijab 
Khas untuk muslimah berhijab, layari laman sesawang ini untuk mencari tudung yang sesuai dan cantik dengan harga yang berpatutan untuk anda. Yang pasti, rekaan terbaru boleh didapati di sini tanpa perlu mencari satu persatu di kedai.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails